Zaobserwój❤

sobota, 15 września 2012

pączek i flamingi ❤

 pączek
  ~z modeliny fimo oblany lakierem z farbą, koraliki, miedziana zawieszka~

flamingi
~z modeliny fimo polakierowane lakierem fimo miedziana zawieszka~

ostatnio mam wenę na zwierzaki... więc już nie długo będzie ich mnustwo! ;-)

przepraszam że tak długo nie pisałam ale wiecie, mam troszkę nudną lektórę w szkole a mianowicie tomka w krainie kangurów. czytaliście? ciekawe wg was? nie sądzę.. :-\  a poza tym mam okropną dyslekcję i niezdążę zrobić testu żeby pisać test 6-klasity 90 minut! a więs na 100 procent nie zdam! mam jedynkę z polskiego i wgl! o maaaaatko! zaraz zwariuję! eh ta 6 klasa...

sorry że musicie wysłuchiwać mojego marudzenia... następnym razem napiszę coś wesołego. ;-)
a more

  i wielkie serducho za miłe komentarze w poprzednich postach :-*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz